/

18 Ιουνίου, 2023

Παρουσίαση νέων λύσεων διαφημίσεων με τεχνητή νοημοσύνη

Οι νέες λύσεις της Google και του YouTube με τεχνητή νοημοσύνη βοηθούν τους διαφημιστές να πολλαπλασιάσουν τη δημιουργικότητά τους και να δημιουργήσουν ζήτηση.

Το Google AI εξουσιοδοτεί τόσο πολλά από αυτά που αγαπούν οι άνθρωποι στο YouTube: προτάσεις περιεχομένου, προσβασιμότητα, εμπειρία χρήστη και πολλά άλλα. Όπως κοινοποιήσαμε στο Google Marketing Live, τροφοδοτεί επίσης τις λύσεις διαφημίσεων που σας βοηθούν να διευθύνετε την επιχείρησή σας.

Σήμερα ανακοινώνουμε δύο νέες καμπάνιες Google AI, τις καμπάνιες Demand Gen και Video View. Διευκολύνουν τη σύνδεση με τους καταναλωτές και αυξάνουν τη ζήτηση από το mid-funnel, μέχρι την αγορά. Η έρευνα δείχνει ήδη ότι το 87% των καταναλωτών λέει ότι το YouTube τους βοηθά να λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς πιο γρήγορα.1Αυτές οι λύσεις διαφημίσεων χρησιμοποιούν σχετικά, καθηλωτικά δημιουργικά για να αυξήσουν τη δράση και τις μετατροπές τις στιγμές που έχουν σημασία.

Αυξήστε τη δράση στο YouTube και την Google με καμπάνιες Generation ζήτησης

Οι καμπάνιες Demand Gen προσφέρουν ένα σύνολο μοναδικών λειτουργιών που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις ανάγκες του σημερινού κοινωνικού μάρκετινγκ. Η έρευνα δείχνει ότι το 91% των καταναλωτών ανέλαβε δράση αμέσως μετά την ανακάλυψη νέων προϊόντων ή επωνυμιών στις ροές Google, όπως το Discover ή το Gmail.2Με το Demand Gen, τα στοιχεία βίντεο και εικόνων με τις καλύτερες επιδόσεις ενσωματώνονται στα πιο οπτικά, εστιασμένα στην ψυχαγωγία σημεία επαφής μας — YouTube, YouTube Shorts, Discover και Gmail. Αυτά τα προϊόντα προσεγγίζουν πάνω από 3 δισεκατομμύρια χρήστες μηνιαίως καθώς κάνουν ροή, κύλιση και σύνδεση.3

Ένα gif που εμφανίζει διαφημίσεις ζήτησης Generation σε κινητές συσκευές: βίντεο σε YouTube Shorts και σε ροή, μια διαφήμιση καρουζέλ στη ροή και στατικές διαφημίσεις στο Discover και στο Gmail.

Με την ολοκαίνουργια ροή κατασκευών της Demand Gen, διευκολύνουμε από ποτέ τη μεταφορά των στοιχείων εικόνας και βίντεο με την κορυφαία απόδοση στο Google Ads και την προεπισκόπηση της εμφάνισής τους πριν από την προβολή τους.

Ένα gif που εμφανίζει προεπισκοπήσεις δημιουργικού σε πολλές τοποθετήσεις στο Google Ads.

Επεκταθείτε πέρα ​​από τους υπάρχοντες πελάτες με όμοια τμήματα

Μπορείτε να κάνετε αυτές τις καμπάνιες ακόμα πιο έξυπνες και πιο σχετικές, συνδυάζοντας προσαρμοσμένα δημιουργικά με ολοκαίνουργια τμήματα που μοιάζουν με όμοια με βάση τις λίστες κοινού σας.

Ένα gif που δείχνει την εμπειρία του χρήστη από τη δημιουργία παρόμοιου κοινού στο Google Ads.

Με τη βελτιστοποίηση για μετατροπές, καθώς και την υποβολή προσφορών Μεγιστοποίηση κλικ, μπορείτε να δημιουργήσετε πολύ συναφείς καμπάνιες με βάση τους στόχους σας, οι οποίες προωθούν τη σωστή δράση την κατάλληλη στιγμή. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε να αυξήσετε τις μετατροπές με υπάρχοντες πελάτες προσφέροντάς τους έκπτωση σε μια νέα σειρά προϊόντων. Εναλλακτικά, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ζήτηση οδηγώντας νέα όμοια είδη κοινού στον ιστότοπό σας με μια ειδική προσφορά για συμμετοχή στο πρόγραμμα συνδρομής της επωνυμίας σας.

Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε ότι οι πρώτοι δοκιμαστές alpha, όπως το Arcane , βλέπουν ήδη επιτυχία με το Demand Gen.

Τραβήξτε απόσπασμα από τον Anselme Langle στο Arcane σχετικά με τη δημιουργία της καμπάνιας Demand Gen που είναι απρόσκοπτη, αποτελεσματική και αποτελεσματική

Εγγραφείτε για να συμμετάσχετε στην beta μας τον Αύγουστο.

Μεγιστοποιήστε αποτελεσματικά τις προβολές χρησιμοποιώντας καμπάνιες προβολής βίντεο, που υποστηρίζονται από το Google AI

Με τις καμπάνιες Προβολή βίντεο, οι επωνυμίες μπορούν να μεγιστοποιήσουν τις προβολές σε ροή, σε ροή και τώρα στο YouTube Shorts, όλα σε μία μόνο καμπάνια. Σε πρώιμες δοκιμές, οι καμπάνιες Προβολή βίντεο πέτυχαν κατά μέσο όρο 40% περισσότερες προβολές σε σύγκριση με τις καμπάνιες κόστους ανά προβολή με δυνατότητα παράβλεψης σε ροή.4

Η Samsung Γερμανίας ήθελε να προσελκύσει το κοινό της Gen Z κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής των διακοπών. Με τις καμπάνιες Προβολή βίντεο, η Samsung μπόρεσε να αυξήσει σημαντικά τις προβολές και να επιτύχει αυξητική προσέγγιση χρηστών 94%, όλα αυτά μειώνοντας τα CPM και δημιουργώντας την καλύτερη αύξηση της αξίας στην κατηγορία.

Τραβήξτε μια αναφορά από τη Laura Thissen στη Samsung σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποίησε τις καμπάνιες Προβολή βίντεο για να φτάσει στο Gen Z κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Επικοινωνήστε με την ομάδα του λογαριασμού σας για να συμμετάσχετε στην επερχόμενη beta.

Μετρήστε τα αποτελέσματα με πληροφορίες που βασίζονται σε AI

Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ σήμερα καλούνται να κάνουν περισσότερα με λιγότερα. Πολλαπλές μακροοικονομικές προκλήσεις — από τις πιέσεις του πληθωρισμού έως τους περιορισμούς της εφοδιαστικής αλυσίδας — επιβάλλουν πιο σκληρές αποφάσεις για κάθε επιχείρηση λήψης αποφάσεων και μάρκετινγκ. Αυτές οι νέες λύσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη σάς επιτρέπουν να μετράτε τον αυξητικό αντίκτυπο των καμπανιών σας με προώθηση επωνυμίας, αύξηση αναζήτησης και απόδοση βάσει δεδομένων, βοηθώντας σας να λαμβάνετε πιο έξυπνες αποφάσεις πιο αποτελεσματικά.

Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τον κλάδο και τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ σε αυτές τις λύσεις καθώς θα τις παρουσιάσουμε ευρύτερα αργότερα φέτος.