Όταν ξεκίνησε το Google Marketing Live το 2013, ο κλάδος των διαφημίσεων βρισκόταν στη μέση μιας σημαντικής αλλαγής: τη μετάβαση στα κινητά. Δέκα χρόνια γρήγορα και η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει με παρόμοιο τρόπο τον κλάδο μας.
Το AI είναι θεμελιώδες για το Google Ads. Για πολλά χρόνια, βοηθάει αθόρυβα στο παρασκήνιο, υποστηρίζοντας τους διαφημιστές στη μεγιστοποίηση του χρόνου τους και την απόδοση της επένδυσής τους. Είναι θεμελιώδους σημασίας για πολλά από τα προϊόντα που κατασκευάσαμε την τελευταία δεκαετία, ωθώντας την ανάπτυξη για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, από λειτουργίες όπως η Έξυπνη υποβολή προσφορών έως προϊόντα με πλήρη τεχνητή νοημοσύνη, όπως το Performance Max .
Σήμερα στο Google Marketing Live, μοιραζόμαστε πώς οι νέες παραγωγικές εξελίξεις της τεχνητής νοημοσύνης θα φέρουν την τεχνητή νοημοσύνη στο επίκεντρο, καθιστώντας την το καλύτερο εργαλείο στην εργαλειοθήκη μάρκετινγκ — βοηθώντας σας να λαμβάνετε αποφάσεις, να επιλύετε προβλήματα και να βελτιώνετε τη δημιουργικότητά σας.
Διαχειριστείτε την πολυπλοκότητα μέσω συνομιλίας
Ακούσαμε από επιχειρήσεις ότι μερικές φορές μπορεί να αισθανόμαστε υπερβολικό να ξεκινήσετε και να λειτουργήσετε με μια νέα καμπάνια. Σήμερα, παρουσιάζουμε μια νέα, φυσικής γλώσσας εμπειρία συνομιλίας στο Google Ads, που έχει σχεδιαστεί για να ξεκινήσει τη δημιουργία καμπανιών και να απλοποιήσει τις διαφημίσεις αναζήτησης συνδυάζοντας την τεχνογνωσία σας με το Google AI.
Απλώς προσθέστε μια προτιμώμενη σελίδα προορισμού από τον ιστότοπό σας και το Google AI θα συνοψίσει τη σελίδα. Στη συνέχεια, θα δημιουργήσει σχετικές και αποτελεσματικές λέξεις-κλειδιά, τίτλους, περιγραφές, εικόνες και άλλα στοιχεία για την καμπάνια σας. Μπορείτε να ελέγξετε και να επεξεργαστείτε εύκολα αυτές τις προτάσεις πριν από την ανάπτυξη. Τώρα, μπορείτε να συνομιλήσετε για καλύτερες επιδόσεις — ζητήστε ιδέες από το Google AI, όπως θα μπορούσατε να ρωτήσετε έναν συνάδελφο.
Πέρυσι, ξεκινήσαμε να διαθέτουμε στοιχεία που δημιουργούνται αυτόματα (ACA) για διαφημίσεις αναζήτησης, τα οποία χρησιμοποιούν περιεχόμενο από τις σελίδες προορισμού και τις υπάρχουσες διαφημίσεις σας για τη δημιουργία επικεφαλίδων και περιγραφών. Σύντομα, θα υπερφορτίσουμε το ACA με τη δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης για να δημιουργήσουμε και να προσαρμόσουμε πιο αποτελεσματικά τις διαφημίσεις αναζήτησης με βάση το πλαίσιο ενός ερωτήματος.
Για παράδειγμα, με μια αναζήτηση για “περιποίηση δέρματος για ξηρό ευαίσθητο δέρμα”, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιήσει περιεχόμενο από τη σελίδα προορισμού και τις υπάρχουσες διαφημίσεις σας για να δημιουργήσει μια νέα επικεφαλίδα που να ευθυγραμμίζεται ακόμη περισσότερο με το ερώτημα, όπως “Καταπραύνετε το ξηρό, ευαίσθητο δέρμα σας .» Αυτό σας βοηθά να βελτιώσετε τη συνάφεια της διαφήμισης, παραμένοντας πιστοί στην επωνυμία σας.

Ενισχύστε τη δημιουργικότητα στο Performance Max
Το Performance Max είναι ένα από τα καλύτερα παραδείγματα για το πώς οι καμπάνιες με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να οδηγήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν το μέγιστο απόδοσης επιτυγχάνουν κατά μέσο όρο πάνω από 18% περισσότερες μετατροπές με παρόμοιο κόστος ανά ενέργεια1, το οποίο είναι αυξημένο από 13% περίπου ένα χρόνο αργότερα .
Φέρνουμε τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στο Performance Max για να σας διευκολύνουμε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα στοιχεία και να τα κλιμακώσετε με λίγα κλικ. Απλώς δώστε τον ιστότοπό σας και το Google AI θα αρχίσει να μαθαίνει για την επωνυμία σας για να συμπληρώσει την καμπάνια σας με κείμενο και άλλα σχετικά στοιχεία. Θα προτείνουμε ακόμη και νέες εικόνες που δημιουργούνται μόνο για εσάς, βοηθώντας σας να ξεχωρίζετε στους πελάτες σε ένα ευρύτερο φάσμα αποθέματος και μορφών.
Αυτή η δυνατότητα θα είναι επίσης διαθέσιμη μέσω της νέας εμπειρίας συνομιλίας στο Google Ads.
Για να διευκολυνθεί η αύξηση των εσόδων τόσο από νέους όσο και από υπάρχοντες πελάτες, ενισχύουμε επίσης τον νέο στόχο απόκτησης πελατών και εισάγουμε έναν στόχο εκ νέου αφοσίωσης για τις καμπάνιες Performance Max.
Προσφέρετε νέες διαφημιστικές εμπειρίες με τη δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης
Στο Google I/O, ανακοινώσαμε νέες δυνατότητες παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης που έρχονται στην Αναζήτηση . Αυτές οι νέες εμπειρίες θα κάνουν την Αναζήτηση πιο έξυπνη και απλούστερη και η Αναζήτηση θα συνεχίσει να είναι ένα σημείο εκκίνησης προς τα καλύτερα του ιστού, συμπεριλαμβανομένης της επιχείρησής σας. Καθώς το μέλλον της Αναζήτησης εξελίσσεται, το μέλλον της διαφήμισης θα εξελιχθεί επίσης — φέρνοντας περισσότερες ευκαιρίες για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να προβάλλετε την επωνυμία σας.
Αυτό το νέο Search Generative Experience (SGE) βρίσκεται στα Εργαστήρια Αναζήτησης, ένα μέρος για πρόσβαση σε πειράματα Αναζήτησης Google. Στο I/O, δείξαμε πώς θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις πάνω και κάτω από αυτήν τη νέα εμπειρία. Τώρα, τους επόμενους μήνες, θα πειραματιστούμε με διαφημίσεις Αναζήτησης και Αγορών που ενσωματώνονται απευθείας στη λειτουργία στιγμιότυπου και συνομιλίας που υποστηρίζεται από AI. Θα πειραματιστούμε επίσης με νέες μορφές εγγενείς στο SGE που χρησιμοποιούν γενετική τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία συναφών, υψηλής ποιότητας διαφημίσεων που προσαρμόζονται σε κάθε βήμα της διαδρομής αναζήτησης.
Για παράδειγμα, εάν κάποιος αναζητά “υπαίθριες δραστηριότητες στο Μάουι” και περιορίσει περαιτέρω την αναζήτηση για να ρωτήσει για “δραστηριότητες για παιδιά” και “σερφ”, μπορεί να δει μια πλήρως προσαρμοσμένη διαφήμιση για μια ταξιδιωτική επωνυμία που προωθεί μαθήματα σέρφινγκ για παιδιά.
Όπως πάντα, δεσμευόμαστε στη διαφάνεια και να κάνουμε τις διαφημίσεις να ξεχωρίζουν από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Όταν εμφανιστούν οι διαφημίσεις αναζήτησης, θα συνεχίσουν να παρουσιάζουν τις κορυφαίες στον κλάδο σαφείς και διαφανείς ετικέτες διαφημίσεων με την ετικέτα “Χορηγία” σε έντονο μαύρο κείμενο.
Ένα μέλλον βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη και το απόρρητο
Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης των χρηστών είναι ζωτικής σημασίας για τη μακροπρόθεσμη διάρκεια του διαδικτύου που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Θέλουμε να σας βοηθήσουμε να πλοηγηθείτε σε αυτήν τη στιγμή με προϊόντα Google Ads που έχουν προτεραιότητα στο απόρρητο και τροφοδοτούνται με τεχνητή νοημοσύνη. Καθώς τα cookie τρίτου μέρους θα καταργηθούν σταδιακά από το Chrome το επόμενο έτος, οι ομάδες διαφημίσεών μας δοκιμάζουν ενεργά νέα σήματα διατήρησης απορρήτου από το Privacy Sandbox για να σας βοηθήσουν να συνεχίσετε να προσεγγίζετε σχετικούς πελάτες και να μετράτε τα αποτελέσματα.
Αυτά τα προϊόντα διαφημίσεων καθοδηγούνται από τις Αρχές AI μας και έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να ευδοκιμήσει. Είναι η επιχείρησή σας, το μάρκετινγκ και τα αποτελέσματά σας — όλα πολλαπλασιάζονται με το Google AI. Όπως πάντα, θα πειραματιστούμε πρώτα, θα δοκιμάσουμε και θα ακούσουμε τα σχόλιά σας στην πορεία.

Παρακολουθήστε την κεντρική ομιλία και την ψηφιακή μετά την εκπομπή για περισσότερα νέα και λάβετε μέρος στη συζήτηση στο #GML2023. Σας συνιστούμε επίσης να ανατρέξετε στο Google Ads AI Essentials για να σας βοηθήσουμε να ρυθμίσετε τις καμπάνιες σας για επιτυχία. Μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτές και άλλες εμπορικές ανακοινώσεις στο Κέντρο βοήθειας του Google Ads.