Ενημερωμένη καθοδήγηση για εκδότες που θέλουν να πειραματιστούν με στρατηγικές δημιουργίας εσόδων
Για τους εκδότες εφαρμογών, τα έσοδα παραμένουν βασική επιχειρηματική προτεραιότητα με τις αναζητήσεις για “δημιουργία εσόδων από εφαρμογές” να αυξάνονται πάνω από 35% από το 2021 έως το 2022, σύμφωνα με το Google Trends . Καθώς το εξελισσόμενο τοπίο απορρήτου και η οικονομική αβεβαιότητα συνεχίζουν να παρουσιάζουν προκλήσεις για τον κλάδο των εφαρμογών, κοινοποιούμε ορισμένες ενημερώσεις για να βοηθήσουμε τους εκδότες να αυξήσουν τα έσοδα και να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους με το AdMob.
Μεγαλύτερες επιλογές μέσω αυξημένης πρόσβασης στο απόθεμα με πολλαπλές κλήσεις
Με βάση τα σχόλια των εκδοτών για περισσότερο έλεγχο και ευελιξία με τις στρατηγικές δημιουργίας εσόδων τους, ενημερώνουμε τις προηγούμενες οδηγίες μας για εκδότες εφαρμογών που υποβάλλουν αιτήματα στην Google από πλατφόρμες διαμεσολάβησης τρίτων. Για τους εκδότες εφαρμογών που χρησιμοποιούν πολλές κλήσεις, δεν υπάρχει καθορισμένος αριθμός κλήσεων για μια δεδομένη εμφάνιση κατά την πρόσβαση στη ζήτηση μέσω του Δικτύου AdMob ή του Ad Manager.
Ορισμένοι εκδότες εφαρμογών χρησιμοποιούν τακτικά μια ρύθμιση πολλαπλών κλήσεων σε πλατφόρμες διαμεσολάβησης τρίτου μέρους για να παρέχουν περισσότερες ευκαιρίες αγοράς για τον διαφημιστικό τους χώρο από συγκεκριμένα δίκτυα όπως το AdMob. Πολλαπλές κλήσεις είναι η πρακτική όπου ένας εκδότης υποβάλλει αιτήματα για διαφημίσεις στο ίδιο δίκτυο πολλές φορές για μια μοναδική ευκαιρία εμφάνισης — συνήθως με άλλα δίκτυα ως μέρος μιας αλυσίδας διαμεσολάβησης καταρράκτη.
Για πολλούς εκδότες και τελικούς χρήστες, μια μόνο κλήση εξακολουθεί να είναι η βέλτιστη λύση. Εάν ένας εκδότης θέλει να δοκιμάσει μια ρύθμιση πολλαπλών κλήσεων, συνιστούμε να ξεκινήσει με λογικά μήκη καταρράκτη κατά τη δοκιμή. Οι υπερβολικά μεγάλοι καταρράκτες αιτημάτων για διαφημίσεις ενδέχεται να μην προσφέρουν πάντα βιώσιμη βελτίωση της απόδοσης.
Ενώ περισσότερα αιτήματα για διαφημίσεις με ρυθμίσεις πολλαπλών κλήσεων μπορούν να αυξήσουν την πρόσβαση στο απόθεμα, οι εκδότες ενδέχεται να δουν αντισταθμίσεις, όπως υψηλότερο λανθάνον χρόνο φόρτωσης διαφημίσεων εντός των εφαρμογών τους, που επηρεάζουν την εμπειρία χρήστη. Μια πολύπλοκη ρύθμιση πολλαπλών κλήσεων απαιτεί επίσης συνήθως πιο πρακτική διαχείριση από τον εκδότη για να διατηρηθεί. Οι εκδότες που δοκιμάζουν πολλές ρυθμίσεις κλήσεων θα πρέπει να λάβουν υπόψη μια ισορροπία μεταξύ της συνολικής εμπειρίας χρήστη, των γενικών εξόδων εκδότη και των εσόδων του εκδότη.
Οι διαφημιζόμενοι και οι αγοραστές, συμπεριλαμβανομένου του Google Ads και του Display & Video 360, ενδέχεται να έχουν τη δική τους προσέγγιση όσον αφορά την υποβολή προσφορών σε ρυθμίσεις πολλαπλών κλήσεων και μπορεί να το συνυπολογίσουν στα μοντέλα και την αγοραστική τους συμπεριφορά.
Ένας υπερβολικός αριθμός κλήσεων μπορεί να αυξήσει το φορτίο ερωτημάτων και διακομιστή, γεγονός που θα μπορούσε να επηρεάσει τα πρότυπα αξιοπιστίας μιας πλατφόρμας διαμεσολάβησης. Σε τέτοιες περιπτώσεις υπερβολικών αιτημάτων για διαφημίσεις, το AdMob και το Ad Manager ενδέχεται να λάβουν μέτρα για να αποτρέψουν τον αντίκτυπο του συστήματος.
Βελτιώσεις στη βελτιστοποίηση προσφορών και εσόδων του AdMob
Η υποβολή προσφορών AdMob, η λύση υποβολής προσφορών σε πραγματικό χρόνο από το AdMob, συνεχίζει να βοηθά τους εκδότες να αυξήσουν την αξία του αποθέματός τους, ενώ βελτιστοποιούν τη διαχείριση διαμεσολάβησης. Τον περασμένο χρόνο, επιταχύναμε τις προσπάθειες ενσωμάτωσης περισσότερων αγοραστών με τα δικά τους SDK για να συμμετάσχουν σε ενιαία υποβολή προσφορών και διαμεσολάβηση καταρράκτη. Αυτές οι ενσωματώσεις αγοραστών υψηλής ποιότητας συμβάλλουν στη διασφάλιση της βέλτιστης απόδοσης στη διαμεσολάβηση AdMob και αποφέρουν περισσότερα έσοδα για τους εκδότες.
Συνεχίζουμε να παρέχουμε επιλογές στους εκδότες σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας εσόδων από τη ρύθμιση της διαμεσολάβησής τους. Για εκδότες που χρησιμοποιούν το AdMob ή το Ad Manager ως επίπεδο απόφασης διαμεσολάβησης, πειραματιζόμαστε με την αύξηση του αριθμού των κλήσεων που επιτρέπονται σε καταρράκτες που διαχειρίζεται η Google. Αυτή τη στιγμή δοκιμάζουμε αυτήν τη δυνατότητα σε περιορισμένη πρόσβαση.
Το AdMob έχει δεσμευτεί να βοηθά τους εκδότες να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις εφαρμογών τους. Θα συνεχίσουμε να ενσωματώνουμε σχόλια από τους συνεργάτες εκδότες μας στην ανάπτυξη του προϊόντος μας.